برگزاری بیست و دومین دوره مسابقات قرائت قرآن مناطق کم‌برخوردار مشهد
کد خبر: 3816367
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹

برگزاری بیست و دومین دوره مسابقات قرائت قرآن مناطق کم‌برخوردار مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ همزمان با روز‌های پایانی ماه مبارک رمضان مرحله نهایی بیست و دومین دوره مسابقات قرائت قرآن کریم مناطق کم‌برخوردار مشهد با حضور ۲۰ متسابق برگزار می‌شود.

بیست و دومین دوره مسابقات قرائت قرآن مناطق کم برخوردار مشهد برگزار می‌شودعلیرضا دانش، دبیر اجرایی بیست و دومین دوره مسابقات قرائت مناطق کم‌برخوردار مشهد در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، گفت: مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات با حضور 70 متسابق در دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان طی شب‌های 24 و 25 ماه مبارک رمضان برگزار شد.
وی افزود: مرحله نهایی این دوره از مسابقات با حضور 20 متسابق راهیافته و در دو بخش نوجوانان و بزرگسالان شامگاه 11 خردادماه همزمان با روز 26 ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.
دانش با بیان اینکه سه داور برجسته در مرحله مقدماتی قضاوت را عهده‌دار بودند اظهار کرد: داوری مرحله نهایی نیز با حضور اساتید مشمول، رجایی و تقدمی صابر انجام می‌شود.
دبیر اجرایی بیست و دومین دوره مسابقات قرائت مناطق کم‌برخوردار مشهد ادامه داد: از هر 10 نفر سه نفر به عنوان نفرات برتر برگزیده و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
وی بیان کرد: این دوره از مسابقات به همت کانون بسیج شهید چمران و شهید نوروزی با حضور امیر کلائی، شهردار مشهد و رمضانعلی فیضی، رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر مشهد و جمعی از مسئولان شهری در مسجد موسی‌بن جعفر(ع) واقع در ابتدای بلوار شهید آوینی، کوی صاحب‌الزمان(عج)، شهید نوروزی 12 همزمان با 11 خردادماه از ساعت 22 تا 24 برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha