مدیران در رونق تولید خطرپذیر باشند
کد خبر: 3817640
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹

مدیران در رونق تولید خطرپذیر باشند

گروه سیاست و اقتصاد ـ استاندار فارس از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا نقش ویژه‌تری در رونق تولید داشته و در این راه خطرپذیر باشند.

به گزارش ایكنا از فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس امروز، 18 خرداد در حاشیه بازدید از منطقه ویزه اقتصادی شیراز تأکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای اینکه بتوانند نقش ویژه‌تری در رونق تولید داشته باشند و چرخ اقتصاد را بیشتر از گذشته به حرکت در بیاورند، باید خطرپذیر باشند.
وی با بیان اینكه خطرپذیری عاملی برای تخلف‌های شخصی نیست، گفت: با توجه به شرایطی که در جامعه ایجاد شده، باید خطرهای جدیدی در حوزه اقتصاد قابل پذیرش باشد تا بتوان نسبت به تسهیل در روند اقدامات مبتنی بر رونق تولید اقدام کرد.
رحیمی با تاکید بر اینکه مدیران استان فارس در عرصه‌های ملی باید توانایی مذاکره با مسئولان کشوری را داشته باشند تا شرایط برای دریافت تسهیلات بیش از پیش فراهم شود، گفت: موضوعات مختلفی نظیر تأمین آب صنعتی، مشکلات حوزه تأمین اجتماعی، جاده‌های دسترسی و زیرساخت‌های صنعتی در جلسه با صنعتگران فارس بررسی شد که بیشترین شکایتی که وجود دارد از سازمان تأمین اجتماعی است و نارضایتی از این دستگاه زیاد است باید برای برطرف ساختن نارضایتی‌های مطرح شده با ایجاد شفافیت نسبت به از بین بردن آن‌ها اقدام شود.
استاندار فارس همچنین در خصوص تأمین آب صنعتی نیز بیان کرد: یکی از راهکارهایی که در این زمینه در نظر گرفته شده، خرید چاه‌های کشاورزی برای تأمین آب است که می‌توان از این ظرفیت نیز در این حوزه استفاده کرد.
انتهای پیام

captcha