ثبت‌نام موكب‌داران اربعین در فارس آغاز شد
کد خبر: 3817685
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰

ثبت‌نام موكب‌داران اربعین در فارس آغاز شد

گروه اجتماعی ــ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس از آغاز ثبت‌نام موكب‌داران اربعین در این استان خبر داد و گفت:‌ متقاضیان تا اوایل تیرماه مهلت ثبت‌نام دارند.

اسكندر قاسمی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از آغاز ثبت‌نام موكب‌داران اربعین در این استان خبر داد و گفت: ثبت‌نام متقاضیان برپایی موكب در ایام اربعین از چند روز پیش آغاز شده و تا اوایل تیرماه ادامه دارد.
وی افزود: متقاضیان ثبت‌نام ابتدا باید به سایت www.mokeb.org مراجعه كرده و ثبت‌نام اولیه انجام داده و از آن پرینت گرفته و سپس به دفاتر ستاد بازسازی عتبات عالیات مراجعه كنند.
قاسمی ادامه داد: در شهرستان‌ها متقاضیان می‌توانند برای تأیید نهایی به مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر و محل اسكان خود مراجعه كنند تا مراحل قانونی ثبت درخواست متقاضیان انجام شود.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس یادآور شد: ما بعد از ثبت‌نام و بررسی‌های مورد نیاز، مجوز موكب‌داری را به متقاضیان اعطام می‌كنیم.
وی با بیان اینكه سال گذشته 40 موكب در ایام اربعین از استان فارس در طول مسیر راهپیمایی اربعین و همچنین شهرهای نجف، كربلا، سامرا و كاظمین برپا شد، گفت: پیش‌بینی می‌كنیم امسال تعداد موكب‌های استان فارس بیشتر از سال گذشته باشد.
قاسمی در پایان گفت: موكب‌های استان فارس در داخل كشور در نقاطی نظیر شهرستان اقلید، رستم، گچساران، شلمچه و غیره برپا می‌شوند كه همه آن‌ها باید مجوز موكب‌داری از ستاد بازسازی عتبات فارس بگیرند.
انتهای پیام

captcha