پرداخت دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان فطریه در گیلان
کد خبر: 3818183
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷

پرداخت دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان فطریه در گیلان

گروه اجتماعی ــ معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان گفت: در برآورد اولیه دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان زکات فطریه از سوی گیلانیان پرداخت شده که این مبلغ به صورت نقدی و غیرنقدی و از طریق هزار و ۷۹۰ پایگاه ثابت و سیار جمع‌آوری شده است.

به گزارش ایکنا از گیلان، محمدرضا جوادزاده، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گیلان امروز، 20 خرداد‌ماه در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از مردم نوع دوست استان اظهار کرد: گیلانیان همواره در پرداخت زکات و صدقات و همچنین یاری رساندن به نیازمندان تلاش می کنند و در مناسبت های مختلف سال کمک های خود را برای حل مشکلات محرومان اهداء می کنند.

وی با بیان اینکه در برآورد اولیه دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان زکات فطریه توسط گیلانیان پرداخت شده است، افزود: این مبلغ به صورت نقدی و غیرنقدی و از طریق هزار و ۷۹۰ پایگاه ثابت و سیار جمع آوری شده است که در کوتاه ترین زمان ممکن به دست نیازمندان رسید.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد گیلان افزود: امسال مؤسسات خیریه و سازمان های مردم‌نهاد برای جمع‌آوری زکات فطریه در سطح استان مجوز دبیرخانه زکات در کمیته امداد استان و شهرستان‌ها را دریافت کردند و همچنین مبالغ جمع‌آوری‌ شده و هزینه کردها را هم به اطلاع این نهاد می رسانند.

جوادزاده با اشاره به اینکه جمع آوری زکات فطریه تا پایان ماه جاری ادامه دارد، گفت: برخی از مردم نیکوکار اگر به دلایلی نمی توانند در پایگاه های کمیته امداد حضور بهم رسانند می توانند از طریق شماره گیری کد *۸۸۷۷*۱# نسبت به پرداخت زکات فطریه خود برای کمک به نیازمندان اقدام کنند.

یادآور می‌شود، آمار نهایی پرداخت زکات فطریه گیلانیان بعد از اتمام جمع آوری به استحضار مردم نیکوکار استان گیلان خواهد رسید.

انتهای پیام

captcha