پایان داوری ششمین جشنواره ملی «وقف، چشمه همیشه جاری»
کد خبر: 3823484
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰

پایان داوری ششمین جشنواره ملی «وقف، چشمه همیشه جاری»

گروه اجتماعی ــ دبیر ششمین جشنواره ملی عکس «وقف، چشمه همیشه جاری» از پایان داوری این جشنواره خبر داد و گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره در ایام دهه كرامت برپا خواهد شد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام رحیم صفری گرایی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 10 تیرماه در جمع خبرنگاران از پایان داوری ششمین جشنواره ملی عكس «وقف، چشمه همیشه جاری» خبر داد و گفت:‌ داوری این جشنواره، طی دو مرحله انجام شد که در مرحله اول، هیئت انتخاب از میان هزار و 716 عکس ارسالی، تعدادی از آثار را به‌ عنوان منتخب در مرحله مقدماتی معرفی کردند.
وی افزود: در مرحله بعد نیز آثار منتخب توسط هیئت داوران مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت که در نهایت در بخش حرفه‌ای 3 نفر و در بخش موبایل نیز 3 نفر به‌عنوان برگزیدگان برتر این دوره از جشنواره انتخاب شده‌اند.
معاون فرهنگی ـ اجتماعی اوقاف فارس از برپایی نمایشگاه آثار برگزیده و برتر جشنواره همزمان با روز اختتامیه خبر داد و افزود: علاوه برپایی نمایشگاه آثار کتاب عکس جشنواره نیز در حال تهیه است که ان‌شاء‌الله چاپ خواهد شد.
صفری گرائی در مورد برگزاری زمان اختتامیه گفت: این مراسم در دهه کرامت امسال برگزار و تاریخ آن متعاقبا اطلاع‌‌رسانی می‌شود.
وی با بیان اینکه جشنواره در دو بخش عکاسی با دوربین حرفه‌ای و عکاسی با موبایل برگزار شد، در مورد موضوعات آن گفت: ارتباط مردم و جامعه با سنت حسنه وقف و ثبت نتایج مثبت و ماندگار آن شامل وقف و محیط‌زیست، وقف و سلامت و درمان، وقف، سبک زندگی و آثار اجتماعی آن، وقف و امامزادگان و بقاع متبرکه، وقف، اقتصاد و توسعه علم و فن‌آوری، وقف جمعی و مشارکتی، وقف و ترویج فرهنگ و معارف قرآنی، وقف، تبلیغ و ترویج معارف اهل‌بیت علیه‌السلام، وقف و ازدواج، وقف و اطعام و وقف، احسان، ایتام و فقرا، موضوعات این جشنواره را تشکیل می‌داد.
انتهای پیام

captcha