منتخبان جشنواره خوشنویسی «نماز و نیایش» معرفی شدند
کد خبر: 3825307
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
در الیگودرز؛

منتخبان جشنواره خوشنویسی «نماز و نیایش» معرفی شدند

گروه فرهنگی ــ منتخبان جشنواره استانی خوشنویسی «نماز و نیایش» که به میزبانی الیگودرز برگزار شد، معرفی شدند.

منتخبان جشنواره استانی خوشنویسی «نماز و نیایش» معرفی شدندبه گزارش ایکنا از لرستان، جشنواره استانی خوشنویسی با موضوع «نماز و نیایش» یک‏‌شنبه، شانزدهم تیرماه جاری با رقابت 35 هنرمند خوشنویس لرستانی با هدف ترویج فرهنگ نماز در جامعه در دو بخش خط نستعلیق و شکسته شامل اشعار و احادیث پیرامون نماز به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان الیگودرز برگزار شد.
بنا بر رأی هیئت داوران این جشنواره خوشنویسی متشکل‌ از مدیری، سرلک‌پور، حاتمی و مؤمن از خوشنویسان ممتاز لرستانی نفرات اول تا سوم در هر بخش معرفی و در مراسم اختتامیه جشنواره که عصر یک‎شنبه، شانزدهم تیر در مجتمع فرهنگی ـ هنری سیمرغ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز برگزار شد، معرفی و از آنان تجلیل شد.

در رشته نستعلیق علی ابدالی‌ از بروجرد اول شد، افشین ماسوری از خرم‌آباد دوم شد و مهدی گودرزی و شهریار کیانی مشترکاً سوم شدند.
همچنین در رشته شکسته سکینه پنجی‎پور از خرم‌آباد، ولی احمدوند از دورود به ترتیب اول و دوم شدند و علی یاراحمدی بهرامی از دورود و هادی پناهی از الیگودرز به‌طور مشترک سوم شدند.
یادآور می‌‏شود، آثار خوشنویسان هنرمندان خوشنویس شرکت‌کننده در این جشنواره استانی در قالب نمایشگاهی به مدت یک هفته در نگارخانه آیینه مجتمع فرهنگی ـ هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام

captcha