جمع‌آوری ۱۲ میلیارد ریال نذورات قربانی در فارس
کد خبر: 3835516
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰

جمع‌آوری ۱۲ میلیارد ریال نذورات قربانی در فارس

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد فارس از جمع‌آوری ۱۲ میلیارد و ۱۴۸ میلیون ریال نذورات قربانی در استان خبر داد و گفت: امسال شاهد رشد ۶۱ درصدی نذورات قربانی در فارس بودیم.

به گزارش ایكنا از فارس، محمد بذرافشان، مدیرکل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس امروز، 26 مردادماه در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی و تشکر از همراهی و همیاری مردم نیک‌اندیش استان گفت: با حمایت‌های مردمی امسال شاهد 61 رشد در میزان نذورات قربانی استان نسبت به سال گذشته بودیم.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های جمع‌آوری شده عید قربان سال گذشته 75 میلیارد و 650 میلیون ریال بوده است، گفت: ارزش ریالی نذورات و کمک‌های جمع‌آوری شده عید قربان سال جاری 12 میلیارد و 148 میلیون ریال اعلام شده که نسبت به عید قربان سال گذشته 61 رشد داشته است.

بذرافشان با بیان اینکه سنت حسنه جمع‌آوری نذورات، قربانی و کمک به مردم بی‌بضاعت در عید قربان همه ساله در استان با شکوه خاصی برگزار می‌شود، افزود: مردم نوع دوست فارس همواره در کمک به هم نوعان خود پیش قدم و پیشتاز بودند.

مدیرکل كمیته امداد فارس بیان كرد: تمامی نذورات جمع‌آوری شده از سوی پایگاه‌های کمیته امداد، پس از نیازسنجی مددکاران و بر اساس نیت خیران در میان نیازمندان توزیع می‌شود.
انتهای پیام

captcha