نمایندگان فارس در مرحله نهایی مسابقات كشوری قرآن اوقاف معرفی شدند
کد خبر: 3839470
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸

نمایندگان فارس در مرحله نهایی مسابقات كشوری قرآن اوقاف معرفی شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس از اعزام 11 نفر از این استان به مرحله نهایی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن در سال جاری خبر داد.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه مرحله مقدماتی مسابقات كشوری قرآن اوقاف در مردادماه جاری با حضور نمایندگان تمام استان‌ها در قم برگزار شد، گفت: این مرحله ویژه متسابقان آقا بود كه 3 نفر از متسابقان استان فارس توانستند حائز رتبه‌های برگزیده شده و به مرحله نهایی مسابقات كشوری قرآن راه پیدا كنند.
وی افزود: مرحله نهایی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن كریم اوقاف بناست كه در نیمه اول مهرماه امسال به میزبانی اصفهان در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شود.
جلالی ادامه داد: در بخش آقایان نوید رزمجویی در رشته حفظ كل، مهدی كشاورز در حفظ 10 جزء و حمیدرضا اسكندری در دعاخوانی موفق به كسب رتبه‌های برگزیده در مرحله مقدماتی مسابقات كشوری شده و به مرحله نهایی این مسابقات راه پیدا كردند.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف فارس اضافه كرد: در بخش بانوان نیز 8 نفر به مرحله كشوری مسابقات قرآن راه پیدا كردند كه شامل الهام صفری در رشته قرائت ترتیل، زهرا حسین‌پور در قرائت تحقیق، محبوبه جعفری حفظ 10 جزء، فاطمه محمدی حفظ 20 جزء، سیده لیلا موسوی حفظ 20 جزء و حمیده حسینی حفظ 20 جزء و زیبا زارع مویدی و فاطمه ابراهیمی هر دو در حفظ كل هستند.
انتهای پیام

captcha