پیروان امام حسین(ع)، اعضای جبهه مقاومت هستند
کد خبر: 3841888
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸

پیروان امام حسین(ع)، اعضای جبهه مقاومت هستند

گروه فرهنگی ــ نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، گفت: در جای جای دنیا پیروان امام حسین(ع) عضو جبهه مقاومت هستند و ما هرچه داریم از کربلا و عاشورا بوده و این رمز و راز پیروزی انقلاب اسلامی است.

پیروان امام حسین(ع)؛ اعضای جبهه مقاومت هستندبه گزارش ایکنا از لرستان، علاءالدین بروجردی، نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، شامگاه جمعه، 22 شهریورماه، در همایش سراسری تشکل‌های اساتید که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد برگزار شد، گفت: ما در انقلاب اسلامی ایران بعد از چهل سال با استواری و به‌ پشتوانه رهبری فریاد می‌زنیم آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی با اشاره به این‌که در لبنان حزب‌الله معادله منطقه را تغییر داده و این بینش انقلابی امام(ره) و رهبری است و آمریکا و اسراییل خواستند حزب‌الله را از صحنه محو کنند، بیان کرد: اسرائیل با بزرگ‌ترین ارتش دنیا، بعد از ۳۳ روز، در برابر مقاومت حزب‌الله تسیلم شد و این اقتدار اسلام و حزب‌الله است و امروز سیدحسن نصرالهش اعلام می‌کند به همه انقلابیون کمک می‌کنیم زیرا آنان خط مقدم مقاومت ما هستند.

بروجردی با اشاره به این‌که خط مقدم ما سوریه، لبنان و عراق است، عنوان کرد: در جای جای دنیا پیروان امام حسین(ع) عضو جبهه مقاومت هستند و ما هرچه داریم از کربلا و عاشورا بوده و این رمز و راز پیروزی انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تشکیل حکومت اسلامی جهانی با حضور امام عصر(عج) اتفاق خواهد افتاد، انقلاب اسلامی پیش‌زمینه انقلاب جهانی امام زمان(عج) است و امام خمینی(ره) در آغاز انقلاب فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و این سخن با پشتوانه الهی گفته شد.

وی گفت: فروپاشی ابرقدرت جهانی مانند شوروی محقق شد و ابرقدرت دیگر جهان، آمریکا به‌زودی فرو خواهد پاشید.

انتهای پیام

captcha