اجرای هفتمین پروژه نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس موقوفات لرستان
کد خبر: 3885462
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۴

اجرای هفتمین پروژه نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس موقوفات لرستان

معاون اوقاف لرستان با اشاره به اجرای هفتمین پروژه نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس موقوفات لرستان، گفت: با هدف کمک به رونق تولید، مطالعات اجرای یک نیروگاه خورشیدی بزرگ مقیاس، در دست اقدام است.

اجرای نیروگاه خورشیدی با هدفت احیای موقوفات استانمسلم رضایی‌پور، معاون بهره‌وری اقتصادی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: در راستای احیای موقوفات و افزایش بهره‌وری آن‌ها و کمک به رونق تولید، هفتمین نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس در سطح موقوفات استان لرستان در قالب پروژه سرمایه‌گذاری غیرعمرانی و دانش‌بنیان، اجرا شد.

وی ادامه داد: این پروژه سرمایه‌گذاری، بعد از تصویب در کمیته استانی احیا، توسعه و عمران موقوفات و انعقاد قرارداد خرید تضمینی بیست ساله با شرکت توزیع برق استان و طی مراحل قانونی، در موقوفه ناسکدین شهرستان بروجرد به ظرفیت پنج کیلو وات، اجرا شد.

معاون بهره‌وری اقتصادی اداره‌کل اوقاف لرستان ادامه داد: از اواخر سال گذشته تاکنون، پروژه‌های سرمایه‌گذاری نیروگاه‌های خورشیدی کوچک مقیاس در موقوفات و بقاع متبرکه امامزادگان محمد(ع) و ابوالوفا(ع) کوهدشت، ابراهیم(ع) و موقوفه مسجد امام رضا(ع) دلفان، موقوفه جهان‌آباد خرم‌آباد و موقوفه سرشار بروجرد، اجرا شده و به شبکه سراسری برق متصل شده‌اند.

وی افزود: همکاری و مشارکت در خور تحسین مدیریت شرکت توزیع برق استان لرستان، نقش مهمی در تحقق این پروژه‌ها داشته و با توجه به تاکیدات مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان لرستان مبنی‌ بر اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری با هدف کمک به رونق تولید، مطالعات اجرای یک نیروگاه خورشیدی بزرگ مقیاس، در دست اقدام است.

انتهای پیام
captcha