الوفاق: همه بحرینی‌ها مخالف سازشند اما حق اظهار نظر ندارند
کد خبر: 3929343
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲

الوفاق: همه بحرینی‌ها مخالف سازشند اما حق اظهار نظر ندارند

جمعیت الوفاق بحرین در بیانیه‌ای بر مخالفت بحرینی‌‌ها با صهیونیسم و سازش تأکید و امضای توافق عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را اقدامی شکست خورده توصیف کرد.

 به گزارش ایکنا؛ به نقل از حساب اینستاگرامی جمعیت الوفاق بحرین، این سازمان در بیانیه‌ای با تأکید بر مخالفت بحرینی‌ها با صهیونیسم و سازش، تلاش رژیم بحرین برای ارائه فضای مقبولیت و رضایتمندی در این کشور در خصوص امضای توافق عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را اقدامی شکست خورده اعلام کرد.
 
در این بیانیه که روز گذشته، ۲۲ مهر منتشر شد، الوفاق با تأکید بر صحت نتایج نظرسنجی‌های بعضی مؤسسات از جمله مؤسسه‌های صهیونیستی پیرامون مخالفت قاطع مردم بحرین و دیگر کشورهای عربی با سازش با اسرائیل آمده است: نه تنها این آمار حقیقت دارند بلکه حجم مخالفت و خشم بحرینی‌ها بیش از اینها است اما اعمال فشار، سرکوب و استفاده از خشونت از سوی رژیم بحرین باعث می‌شود بسیاری از مردم از بیان نظر خود علیه عادی‌سازی واهمه داشته باشند.
 
الوفاق تأکید کرد: مردم بحرین معتقدند توافق سازش، خیانت به آرمان فلسطین است و رژیم بحرین صلاحیت اتخاذ تصمیم‌های استراتژیک اینچنینی را ندارد. فلسطین مسئله‌ای اساسی نزد ملت بحرین است. اقلیت موافق سازش در بحرین تنها مزدورانی هستند که در قبال پول برای این توافق تبلیغ می‌کنند. این افراد از صنف‌های مختلفی مانند شخصیت‌های رسانه‌ای، فعالان، تاجران و غیره هستند که همه آنها برای انجام چنین فعالیت‌هایی در ازای دریافت مبالغ مالی استخدام می‌شوند و پیش از این نیز این چنین اقداماتی را از آنها در قضایای مختلف طی سال‌های گذشته شاهد بوده‌ایم.
 
جمعیت الوفاق افزود: تلاش‌های رژیم بحرین برای تحریک و سوءاستفاده از بخشی از ملت بحرین، برای گمراه‌سازی در راستای تبلیغ سازش است و این روشی قدیمی است که عاقلان دیگر از آن سوراخ گزیده نمی‌شوند. این اقدامات بیانگر حجم شکست خوردگی و غفلت رژیم بحرین و خروج آن از توافق و اجماع ملی طی امضای توافق خیانت‌آمیز با صهیونیست‌های اشغالگر است.
 
جمعيت الوفاق در پایان این بیانیه تأکید کرد: با اِعمال زور، خشونت و سرکوب برپایی هرگونه تظاهرات، آزادی بیان و اعتراض برای بحرینی‌ها ممنوع شده و دستگاه امنیتی بحرین کوچک‌ترین اظهار نظر مردم در شبکه‌های اجتماعی را مورد پیگرد قرار می‌دهند و از انتشار و ابراز نظر بحرینی‌ها ممانعت می‌کنند.
انتهای پیام
captcha