پوگبا شایعه خداحافظی از تیم ملی فرانسه در حمایت از اسلام را رد کرد
کد خبر: 3931400
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳

پوگبا شایعه خداحافظی از تیم ملی فرانسه در حمایت از اسلام را رد کرد

پل پوگبا، ستاره خط میانی تیم فوتبال منچستریونایتد اخبار اخیر مربوط به کناره‌گیری‌ خود از تیم ملی فرانسه به دلیل اظهارات ضداسلامی ماکرون را تکذیب کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از القدس العربی، پل پوگبا با انتشار تصویری از خبر نشریه سان انگلیس که به کناره‌گیری او از تیم ملی فرانسه در اعتراض به هتک حرمت به پیامبر اسلام(ص) و تروریست خواندن مسلمانان اشاره داشت، این موضوع را تکذیب کرد.

پوگبا ساعاتی پیش با انتشار استوری این موضوع را رد کرد. او در این استوری روی تصویر خبر نشریه سان نوشته است: «خبر کذب غیرقابل قبول».

چند رسانه اروپایی از جمله نشریه سان، فرانس24 و ... با استناد به برخی اخبار منتشر شده در تعدادی از رسانه‌های عربی مدعی شدند که کناره‌گیری پوگبا، هافبک مسلمان منچستریونایتد در یک وب‌سایت عربی منتشر و در آن بیان شده تکریم معلم مذکور باعث خداحافظی پوگبا شده زیرا پوگبا این عمل را توهین به خودش و مسلمانان قلمداد کرده و تصمیم گرفته دیگر برای تیمی که دو سال پیش با آن قهرمان جام جهانی شد، بازی نکند.

چندی پیش اعلام شد یک معلم فرانسوی به نام ساموئل پاتی در کلاس‌های خود کاریکاتورهایی از پیامبر اسلام نشان داده است. او پس از این اتفاق از سوی یک پناهنده چچنی کشته شد. خود شخص قاتل هم سپس در یک درگیری با گلوله پلیس کشته شد و البته ۲ نفر دانش‌آموز دیگر هم مورد اتهام قرار گرفته‌اند زیرا دادستان اعلام کرده فرد چچنی به دانش‌آموزان مدرسه مبلغی پول پیشنهاد کرده تا معلم را شناسایی و به او معرفی کنند.

پس از این اتفاقات، روز جمعه امانوئل ماکرون با تقدیر از آن معلم، قاتل او را یک مهاجم تروریست مسلمان خوانده و به دین اسلام توهین کرده است.

پوگبا شایعه خداحافظی از تیم ملی فرانسه در حمایت از اسلام را رد کرد

انتهای پیام
captcha