آغاز پروازهای مستقیم امارات به تل‌آویو از بهار آتی
کد خبر: 3935636
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸

آغاز پروازهای مستقیم امارات به تل‌آویو از بهار آتی

یکی از شرکت‌های هواپیمایی امارات اعلام کرد که پروازهای روزانه این شرکت به مقصد تل‌آویو از بهار 2021 (24 ماه مارس) آغاز خواهد شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روسیا الیوم، شرکت هواپیمایی «الاتحاد للطیران» وابسته به دولت امارات، در بیانیه‌ای اعلام کرد: به دنبال امضای توافقنامه عادی‌سازی روابط میان امارات و اسرائیل، پروازهای مستقیم این شرکت به مقصد تل‌آویو از 28 مارس 2021 آغاز خواهد شد.
 
این خبر در حالی منتشر شده است که صنعت هواپیمایی امارات در شرایط کنونی به دلیل بحران ویروس کرونا، در بدترین شرایط خود به سر می‌برد.
 
شرکت هواپیمایی مذکور به دلیل بیماری کرونا خدمات خود را به یک شرکت هواپیمایی کوچکتر که تنها بر نقل و انتقال مسافران تمرکز دارد، کاهش داده است و ابوظبی به افرادی که مقیم امارات نیستند، اجازه ورود به فرودگاه این شرکت را نمی‌دهد.
 
در همین رابطه، شرکت هواپیمایی «فلای دبی» وابسته به دولت امارات، در ماه جاری میلادی پروازهای مستقیم خود به تل‌آویو را انجام خواهد داد. از سوی دیگر شرکت‌های هواپیمایی اسرائیلی «ال عال»، «اسرایر» و «ارکیا» نیز پروازهای خود در مسیر تل‌آویو – دبی را از دسامبر آینده آغاز خواهند کرد.
انتهای پیام
captcha