مسابقه كتابخوانی «خُلق سلیمانی» در لرستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3951444
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
به‌مناسبت گرامیداشت دهه فجر؛

مسابقه كتابخوانی «خُلق سلیمانی» در لرستان برگزار می‌شود

مسابقه كتابخوانی «خُلق سلیمانی» به‌مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در دانشگاه علوم پزشکی لرستان در حال برگزاری است.

برگزاری مسابقه كتابخوانی «خُلق سلیمانی» در دانشگاه علوم پزشکی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی لرستان به‌مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به برگزاری مسابقه كتابخوانی «خُلق سلیمانی» ویژه کارکنان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان این دانشگاه اقدام کرده است.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‎توانند با مطالعه کتاب خُلق سلیمانی تألیف حجت‌الاسلام رمضان تیموری، از نویسندگان لرستانی برداشت خود از این کتاب را حداكثر در یک صفحه ارسال کنند.

مهلت شرکت در این مسابقه کتابخوانی تا پایان 22 بهمن‌ماه جاری اعلام شده است و علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‎توانند آثار خود را به‌صورت پيام به كارتابل افشين جوانمرد، مسئول دبيرخانه شورای امر به معروف و نهی از منكر دانشگاه علوم پزشکی لرستان ارسال کنند.

در پایان این مسابقه به برگزيدگان جوايزی به قيد قرعه اهدا خواهد شد.

یادآور می‌شود، کتاب «خُلق سلیمانی» با موضوع سیره اخلاقی شهید حاج قاسم سلیمانی از تولد تا شهادت به روایت رسانه‌هاست که از سوی حجت‌الاسلام رمضان تیموری از نویسندگان لرستانی در 210 صفحه در انتشارات شهید تیموری خرم‌آباد با تیراژ هزار نسخه به چاپ رسیده است.

انتهای پیام
captcha