گرامیداشت روز پرستار در بیمارستان «رسول اعظم(ص)» بیروت
کد خبر: 4020319
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

گرامیداشت روز پرستار در بیمارستان «رسول اعظم(ص)» بیروت

همزمان با ولادت حضرت زینب(س)، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا مرتضوی، وابسته فرهنگی ایران در لبنان با حضور در بیمارستان رسول اعظم(ص) بیروت، ضمن گرامیداشت روز پرستار، این روز را به پرستاران تبریک گفت.

گرامیداشت روز پرستار در بیمارستان «رسول اعظم» بیروتبه گزارش ایکنا از بیروت؛ حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضوی مورد استقبال رئیس و جمعی از مسئولان این بیمارستان قرار گرفت و در گفت‌و‌گو با دکتر حسین شقیر، رئیس بیمارستان رسول اعظم بیروت در جریان وضعیت بیمارستان و دغدغه‌های مسئولان و کادر درمان قرار گرفت.

وی سپس از بخش‌های درمانی بازدید و با شماری از پرستاران دیدار کرد و ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به آنها تبریک گفت.

وابسته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان در سخنانی کوتاه در جمع پرستاران گفت: پرستارن با ارائه خدمات به بیماران در شرایط سخت کرونایی ایثار و مجاهدت می‌کنند. آنان به راستی نماد واقعی صبوری و فداكاری هستند.  

مرتضوی با اشاره به اهمیت میلاد عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) که مقارن با روز پرستار است، بیان کرد: همزمانی میلاد حضرت زینب با روز پرستار نشان دهنده اهمیت و جایگاه ویژه پرستاران است.

حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضوی در ادامه برخی صفات برجسته حضرت زینب، بر ضرورت الهام گرفتن از زندگی و سیره این بانوی بزرگوار تاکید کرد.

در ادامه حسین شقیر، رئیس بیمارستان ضمن تشکر و قدردانی از وابسته فرهنگی کشورمان به خاطر حضور در بیمارستان و تبریک روز پرستار به پرستاران گفت: پرستاران این بیمارستان باوجود شرایط سخت کرونایی و همچنین شرایط بسیار سخت معیشتی همچنان در صف مقدم خدمت‌رسانی به مردم هستند و خدمات ارزنده آنان شایسته تقدیر است.

گرامیداشت روز پرستار در بیمارستان «رسول اعظم» بیروت

 

انتهای پیام
captcha