امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در کلاس‌های دارالقرآن آموزش و پرورش همدان
کد خبر: 4148163
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰

امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در کلاس‌های دارالقرآن آموزش و پرورش همدان

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل آموزش و پرورش همدان گفت: امروز، 27 خردادماه آخرین مهلت ثبت‌نام در کلاس‌های دارالقرآن آموزش و پرورش استان است.

آموزش قرآنمحمد ویژه، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با اشاره به ثبت‌نام کلاس‌های تابستانه قرآن در ۱۹ دارالقرآن اداره‌کل آموزش و پرورش گفت: ثبت‌نام کلاس‌های قرآنی از ۲۰ اردیبهشت‌ماه آغاز و تا ۲۰ خردادماه ادامه داشت که تا این مهلت تا امروز، ۲۷ خردادماه تمدید شده است.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام به‌صورت متمرکز در سامانه «ثبت‌نام دارالقرآن‌ها» در شبکه شاد انجام می‌شود و تاکنون بیش از صد نفر در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: طرح تابستانه کلاس‌های قرآن آموزش و پرورش در این دارالقرآن‌ها شامل روخوانی، روانخوانی، حفظ، اذان، مداحی، قرائت و ترتیل قرآن، صوت و لحن، تجوید، مفاهیم و تفسیر است. علاوه بر این فعالیت‌های فوق برنامه این دارالقرآن‌ها نیز با توجه به شرایط هر منطقه تعریف می‌شود که شامل فعالیت‌های اردویی، ورزشی، تفریحی، مسابقات متنوع و فعالیت‌های هنری و... خواهد بود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل آموزش و پرورش همدان گفت: در سال‌های گذشته استقبال از این کلاس‌های تابستانه کم بود که یکی از دلایل آن را می‌توان شیوع کرونا دانست. انجام ثبت‌نام به‌صورت متمرکز، تخصیص بودجه اوقات فراغت برای تقویت این کلاس‌ها و همچنین انجام هماهنگی‌های لازم برای شروع کلاس‌های تابستانه زودتر از زمان انجام آن در سال‌های گذشته از عوامل مهم استقبال بیشتر دانش‌آموزان از این کلاس‌هاست.

انتهای پیام
captcha