اهدای نشان مشهد الرضا(ع) استمرار دارد
کد خبر: 4191314
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶

اهدای نشان مشهد الرضا(ع) استمرار دارد

رییس سازمان فرهنگی-اجتماعی و معاون شهردار مشهد گفت: سنت اهدای نشان مشهد الرضا(ع) ادامه پیدا خواهد کرد و به صورت سالانه افرادی از در هشت محور موثر بودند، سپاسگزاری خواهند شد.

حسین باغگلی، رییس سازمان فرهنگی-اجتماعی  شهرداری مشهدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حسین باغگلی، رییس سازمان فرهنگی-اجتماعی و معاون شهردار مشهد، در آیین اهدای نشان مشهدالرضا(ع) که شامگاه 11 دی‌ماه، در مجتمع شهدای سلامت برگزار شد، بیان کرد: سال‌هاست که تلاش در شورای اسلامی شهر آغاز شده برای اینکه نشان مشهد به شهروندان اثرگذار تقدیم شود.

وی افزود: در دوره ششم به همت شورای شهر و شهرداری مشهد، این برنامه به وقوع پیوست تا بتوانیم از افرادی که فرآیند مدیریت شهری را تسهیل کردند، تقدیر کنیم.

باغگلی اظهار کرد: یکی از دلایلی که تاکنون این برنامه اجرا نشده این است که مشهد شهر بزرگان است و افتخارات زیادی در مشهد داریم. از ادبا، حکیمان تا افرادی که در هویت بخشی به شهر نقش داشتند، لذا این امر باعث شد تا انتخاب برای ما سخت باشد.

رییس سازمان فرهنگی-اجتماعی و معاون شهردار مشهد تصریح کرد: هر چند در دوره‌های مختلف مدیریت شهری و دستگاه‌های اجرایی فعالیت زیادی کردند، اما همواره بزرگ زنان و بزرگ‌مردانی بودند که اثرات ماندگاری در این شهر گذاشتند.

وی ادامه داد: مدیریت شهر بر خود واجب می‌داند از این افراد هویت‌ساز، بابت زحماتی که برای هویت‌بخشی این شهر انجام داده‌اند، سپاسگزاری کند، لذا در آستانه ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) این فرصت مهیا شد.

باغگلی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی، به عنوان تجلی‌بخش هویت اسلامی، گفت: سنت اهدای نشان مشهد الرضا(ع) ادامه پیدا خواهد کرد و به صورت سالانه افرادی از در هشت محور موثر بودند سپاسگزاری خواهند شد.

انتهای پیام
captcha