کرسی آزاداندیشی «انتخابات و مشارکت سیاسی» در دانشگاه لرستان برگزار شد
کد خبر: 4201294
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۹

کرسی آزاداندیشی «انتخابات و مشارکت سیاسی» در دانشگاه لرستان برگزار شد

با هدف ترغیب و تشویق هرچه بیشتر دانشجویان به شرکت در انتخابات، گسترش فضای نقد و گفت‌وگو و تضارب آراء، کرسی آزاداندیشی با موضوع انتخابات در دانشگاه لرستان برگزار شد.

کرسی آزاداندیشی «انتخابات و مشارکت سیاسی» در دانشگاه لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، کرسی آزاداندیشی و مناظره دانشجویی دانشگاه لرستان با موضوع انتخابات و مشارکت سیاسی عصر چهارشنبه، دوم اسفندماه با حضور محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان برگزار شد.

این کرسی با هدف ترغیب و تشویق هرچه بیشتر دانشجویان به شرکت در انتخابات، گسترش فضای نقد و گفت‌وگو و تضارب آراء به میزبانی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان در ساختمان شهید سلیمانی این دانشگاه برگزار شد.

در این کرسی آزاداندیشی از نوع مناظره، محمد حکاک، عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان، مهدی امید، معاون مدیر پشتیبانی و محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کار داوری را بر عهده داشتند و حامد رهدارپور، عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان و فرشاد چنگایی، مدرس گروه حقوق این دانشگاه، مشاوره تیم‌های شرکت‌کننده را انجام دادند.

دانشجویان عضو تشکل‌های اسلامی، کانون‌های فرهنگی، هنری و انجمن‌های علمی، دانشجویی دانشگاه لرستان در این کرسی که به‌صورت نظرات موافق و مخالف مناظره‌ برگزار شد، دیدگاه‌های موافق و مخالف خود را درباره انتخابات و مشارکت سیاسی بیان کردند.

در همین رابطه، مهدی امید، دبیر هیئت آزاداندیشی دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: با توجه به شعار مشارکت حداکثری دانشگاهیان، مقاومت، امید به آینده در انتخابات، از هفته جاری و هفته آینده منتهی به ۱۱ اسفندماه که روز برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است، برنامه‌‌های متعدد کرسی آزاداندیشی دانشجویی، مناظرات نامزدهای انتخابات و جریانات سیاسی، تریبون آزاد و مطالبه‌گری، نقد و میزگرد با همکاری تشکل‌های اسلامی در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در هفته آینده کرسی آزاداندیشی دیگری با موضوع «شرکت در انتخابات؛ آری یا خیر»، مناظره انتخاباتی با حضور نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و تریبون آزاد با عنوان سخنگاه آزاد انتخابات و میزگرد با حضور نمایندگان تشکل‌های اسلامی دانشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha