حضور مردم در انتخابات مُهر ابطالی بر توهمات دشمنان است
کد خبر: 4202828
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
استاندار مرکزی:

حضور مردم در انتخابات مُهر ابطالی بر توهمات دشمنان است

فرزاد مخلص‌الائمه با اشاره به پیش‌بینی ۱۰۸۶ شعبه اخذ رأی در استان،گفت: حضور پرشور مردم پای صندوق رأی نشان از مُهر ابطالی دیگر بر توهمات نظام سلطه غرب دارد.

فرزاد مخلص الائمه، استاندار مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی، امروز، یازدهم اسفندماه، پس از حضور و انداختن آرای خود در صندوق رأی، در جمع خبرنگاران، مردم ایران امروز با حضور پای صندوق رأی حماسه‌ای دیگر در تاریخ بلند و پرافتخار نظام جمهوری اسلامی به ثبت رساندند.

وی بیان کرد: 30 هزار نفر امروز، 11 اسفند، در انتخابات استان مرکزی وظیفه خدمت‌رسانی و اخذ آرای مردم استان را برعهده دارند. از این تعداد 18 هزار نفر در هیئت‌های اجرایی، هفت هزار و 500 نفر در هیئت‌های نظارت و ناظران و سه هزار و 500 نفر در بخش‌های امنیتی و انتظامی مشغول خدمت هستند.

مخلص‌الائمه ضمن خدا قوت به تمام عوامل اجرایی شهری و روستایی در شعب ثابت و سیار، اعلام کرد: اطلاعات واصله از وزارت کشور و گزارش‌های دریافتی از فرمانداران و رسانه‌های استان نشان از حضور پرشور مردم پای صندوق رأی دارد و این حضور مهر ابطالی دیگر بر توهمات نظام سلطه غرب است. هرچه در این مسیر سرمایه‌گذاری کرده و بافتند، امروز به دست مردم غیور ایران اسلامی رشته شد.

وی با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم استان مرکزی را پای هزار و 86 شعب اخذ رأی شاهدیم، گفت: مردم امروز منتخبان خود را از بین 288 نامزد انتخاب کرده و راهی مجلس می‌کنند. حضور مردم فراتر از پیش‌بینی ما بود و از صبح تا ظهر لحظه به لحظه شکوه و اقتدار نظام با حضور حداکثری ترسیم شد. شواهد ثابت می‌کند در مقایسه با همین ساعات در سال‌های گذشته بدون استثنا همه جا افزایش حضور داریم.

استاندار مرکزی ادامه داد: حضور پرشور مردم به دشمنان ثابت کرد که تمام هزینه‌ها و سرمایه‌گذاری‌هایی که کردند به مثابه خاک به خورشید پاشیدن است و به جایی نخواهند رسید.

وی در پایان مهم‌ترین واجب برای علاقه‌مندان راه انقلاب را حفظ جمهوری اسلامی و تجلی آن را در حضور حداکثری در رویدادهای مهم و سرنوشت‌ساز همچون انتخابات دانست و گفت: رفتار و اخلاق نامزدها و طرفدارانشان در استان رفتاری نجیبانه و بااخلاق است و امیدواریم پایان رأی‌گیری نمایش اخلاق‌مداری را به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام
captcha