تعرفه‌های استفاده شده نشان از افزایش ۲ برابری حضور مردم در انتخابات دارد
کد خبر: 4202847
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی:

تعرفه‌های استفاده شده نشان از افزایش ۲ برابری حضور مردم در انتخابات دارد

بهنام نظری گفت: گزارش‌های ارسالی از تعرفه‌های استفاده شده نشان می‌دهد نسبت به مدت زمان‌های مشابه سال‌های قبل در همین ساعات حضور مردم دو برابر افزایش داشته است.

بهنام نظری، معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، بهنام نظری، رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی، امروز، یازدهم اسفندماه، پس از حضور در شعب اخذ رأی و انداختن آرای خود در صندوق، در جمع خبرنگاران، ضمن خدا قوت به تمام عوامل برگزارکننده انتخابات، اظهارکرد: در کنار خلق حماسه مردمی از اتحاد و انسجام به وجود آمده بین هیئت اجرایی و هیئت نظارت نباید گذشت.

وی ادامه داد: اتحاد ایجاد شده بین هیئت‌های نظارتی و اجرایی کارها را با سرعت ببشتری پیش برد. با وجود اینکه هیئت نظارت در همه مراحل نظارتی عالی و سخت‌گیرانه عمل کردند، اما اتحاد به وجود آمده باعث شد تا تمام مسیر با کمترین مشکل ممکن پیش رود. خوشبختانه این تعامل مثال‌زدنی است و کمتر در استان‌ها شاهدیم و فضای تعاملی تا امروز ادامه دارد.

 نظری با اشاره به فعالیت و خدمت‌رسانی به مردم با حضور 18 هزار نیرو و عوامل در استان، از حضور مردم در ساعات ابتدایی رأی‌گیری تقدیر کرد و افزود: گزارش‌های ارسالی از تعرفه‌های استفاده شده نشان می‌دهد نسبت به مدت زمان‌های مشابه سال‌های قبل در همین ساعات حضور مردم دو برابر افزایش داشته است.

معاون سیاسی استاندار مرکزی اضافه کرد: حضور پرشور مردم ثابت کرد که آنان با وجود برودت هوا، تهدیدهای دشمن و فتنه‌افکنی آنان پای کار نظام هستند و حمایت قاطع خود از انقلاب و ولی‌فقیه را اعلام می‌دارند که این حضور قابل تقدیر است. بدون شک در ساعات پیشرو اخبار خوب و خوشی از انتخابات خواهیم شنید.

وی در خصوص برقراری امنیت در استان نیز گفت: در برقراری امنیت، استان مرکزی یکی از امن‌ترین استان‌ها در تمام حوزه‌ها است و این امر را مدیون اتحاد و همدلی تمام دستگاه‌های امنیتی و انتظامی هستیم.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha