مشارکت مردم در انتخابات تضمین‌کننده امنیت و اقتدار است
کد خبر: 4202883
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
سردار کریمی:

مشارکت مردم در انتخابات تضمین‌کننده امنیت و اقتدار است

فرمانده سپاه استان مرکزی بیان کرد: امنیت و اقتدار کشور از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است و قطعاً مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تضمین‌کننده است.

سردار کریمی، فرمانده سپاه مرکزی در شعبه اخذ رای

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه استان، امروز، یازدهم اسفند، پس از انداختن رأی خود در صندوق‌های رأی گفت: مشارکت در انتخابات، یک تکلیف ملی و الهی است و دعوت مردم به این فریضه دینی جهاد فی‌سبیل الله و مصداق بارز تواصی به حق است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اضافه کرد: حضور در انتخابات یک نوع عبادت است و همه کسانی که علاقمند به پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی دارند در انتخابات شرکت کنند و حضور فعالانه داشته باشند.

سردار کریمی افزود: خوشبختانه مردم استان مرکزی از اولین ساعات آغاز اخذ رأی در شعبه‌ها حضور پیدا کردند و به طور قطع جامعه‌ای که به دنبال انسجام و بقا، دوام و اقتدار است باید مشارکت حداکثری درون آن رقم بخورد و مشارکت سیاسی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی بیان کرد: ملت ایران همواره پای آرمان‌های انقلاب اسلامی با حضور خود در صحنه‌های مختلف بوده‌اند و تا آخرین نفس، از آرمان‌های این انقلاب دفاع خواهند کرد و به فضل الهی در این انتخابات نیز ملت با حضور باشکوه بار دیگر حماسه‌ای بزرگ خلق خواهند کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: امنیت و اقتدار کشور از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است و قطعاً مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تولیدکننده امنیت و اقتدار آفرین است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha