تحسین شرکت‌کنندگان مسابقات قرآن کریم دبی
کد خبر: 4205835
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹

تحسین شرکت‌کنندگان مسابقات قرآن کریم دبی

شرکت‌کنندگان غیر عرب مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دبی در سومین روز برگزاری این مسابقات، تحسین حاضران در این مسابقات را برانگیختند.

به گزارش ایکنا به نقل از الخلیج، در سومین روز بیست و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دبی 7 نفر از شرکت‌کنندگان به تلاوت قرآن کریم پرداختند و به رغم اینکه زبان مادری آن‌ها عربی نبود، اما تحسین حاضران را برانگیختند.

شرکت‌کنندگان سومین روز مسابقات قرآن دبی که به تلاوت قرآن با روایت حفض از عاصم پرداختند، عبارت بودند از: سوید بن عبدالفتاح از جمهوری کومور، محمد بوحسون از فرانسه، حسین توری از ساحل عاج، حمد عبدالله طایس الجمیلی از قطر، شعیب محمد شفیعی حسن از سوئد، محمد محمد رزان از سریلانکا و عمر برزوشی از آلبانی.

نصیف ابراهیم عبدالله الازهری، استاد تفسیر و علوم قرآنی در دانشکده امام شافعی در کومور که همراه و عموی سوید بن عبدالفتاح شرکت‌کننده در مسابقه است، از سطح شرکت‌کنندگان تمجید و تصریح کرد که نزدیک بودن سطوح و توانایی شرکت‌کنندگان در حفظ و اجرای قوی آن‌ها حاکی از اهمیت این مسابقات بین‌المللی و اشتیاق متولیان امر به حضور حافظان توانمند و ممتاز قرآن است.

سوید بن عبدالفتاح، نماینده کشور کومور جوان‌ترین شرکت‌کننده در بیست و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دبی است که هشت سال سن دارد و با کمک مادرش توانسته است قرآن را حفظ کند.

وی در سخنانی گفت: مادرم مرا به حفظ قرآن تشویق کرد. من از چهار سالگی حفظ قرآن را شروع و در مدت زمان یک سال آن را تمام کردم.

انتهای پیام
captcha