برگزاری 700 محفل حفظ قرآن در مساجد شارجه طی ماه مبارک رمضان
کد خبر: 4207333
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲

برگزاری 700 محفل حفظ قرآن در مساجد شارجه طی ماه مبارک رمضان

مساجد شارجه در امارات متحده عربی طی ماه مبارک رمضان میزبان 700 محفل حفظ قرآن کریم در گروه‌های سنی مختلف است که به حفظ قرآن کریم و فراگیری تجوید ادامه می‌دهند.

به گزارش ایکنا به نقل از الاتحاد، محافل حفظ قرآن کریم در مساجد شارجه طی ماه مبارک رمضان با همکاری مؤسسه قرآن کریم و سنت نبوی شارجه و اداره کل امور اسلامی و اوقاف با حضور 29 هزار قرآن آموز دختر و پسر در سنین مختلف برگزار می‌شود.

اداره امور اسلامی شارجه به عنوان بخشی از برنامه‌های ماه مبارک رمضان، 20 مسجد را در نقاط مختلف شارجه به آموزش احکام قرائت و 10 مسجد را برای تفسیر قرآن کریم و شرح مفاهیم واژگان قرآن اختصاص داده است که توسط گروه نخبه‌ای از ائمه جماعت متخصص در علوم قرآن ارائه می‌شود.

این اداره همچنین برنامه «قرائت الکترونیک» را از طریق پلتفرم «زوم» سازماندهی کرده و دروس مجازی در زمینه تصحیح قرائت را به روشی ساده و آسان در اختیار عموم علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

اداره امور اسلامی شارجه در ادامه تلاش‌های خود سعی دارد محافل قرآنی بیشتری در سایر مناطق شارجه افتتاح و ائمه جماعات مساجد را برای برگزاری محافل حفظ در مساجد جهت استفاده همه گروه‌ها و اقشار جامعه جذب کند.

انتهای پیام
captcha