چهارمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات برگزار می‌شود
کد خبر: 3366275
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
۱۴ و ۱۵ دی‌ماه؛

چهارمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات برگزار می‌شود

گروه فضای مجازی: چهارمین همایش و نمایشگاه جانبی راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات روزهای چهاردهم و پانزدهم دی ماه جاری در محل سالن آمفی تئاتر مرکز مطالعات بهره وری و منابع انسانی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کمیسیون استاندارد و تدوین مقررات سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، چهارمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات را با محور سازوکارهای سنجش، پایش و کنترل در حوزه راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات برگزار می‌کند.

دانشجویان، متخصصان و کارشناسان حوزه راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات می‌توانند مقاله‌های خود را نهایتا تا 15 آبان ماه جاری به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

علاوه بر موضوع سازوکارهای سنجش، پایش و کنترل راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات، مواردی همچون معیارها، شاخص‌ها و متریک‌ها در این حوزه، نظام‌های مدیریت و فرآیند سنجش، پایش و کنترل IT، سنجش کیفی خدمات و محصولات فناوری اطلاعات،  مدیریت دارایی‏‌های فناوری اطلاعات در سازمان‌ها از جمله محورهای این همایش هستند.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در کمیته علمی، امسال انتخاب کارفرمای برتر در حوزه برون‌سپاری پروژه‌های IT و همچنین برگزاری نشست مشترک بخش دولتی و خصوصی در خصوص «چالش‌های تعریف و اجرای پروژه‌های مشاوره در حوزه فناوری اطلاعات» از برنامه‌های ویژه این همایش به شمار می‌رود.

امسال در دور چهارم همایش، یک نمایشگاه جانبی به منظور معرفی فعالیت‌ها و خدمات شرکت‌های فعال در حوزه راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات و حوزه‌های مشاوره برگزار می‌شود.

اطلاعات مربوط به سوابق همایش طی سه سال گذشته ، در وبگاه آن به نشانی www.itcg.ir قابل دسترسی است و زمان ثبت نام درچهارمین دوره همایش اعلام خواهد شد.

اولین دوره همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات که زمستان 91 از سوی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران برگزار شد، بیشتر به تشریح مفاهیم راهبری سازمانی فناوری اطلاعات به عنوان یکی از الزامات رشد و بهره‌وری درسازمان‌ها پرداخت.
رویکرد دومین همایش، «ارتقاء ظرفیت کارفرمایی در تعریف و اجرا پروژه‏‌ها و خدمات فناوری اطلاعات» بود.

در سومین دوره این همایش رویکرد ممیزی فناوری اطلاعات مدنظر قرار گرفت و تجارب متعدد مدیریتی داخلی و بین المللی در این حوزه تشریح و بررسی شد.

captcha