به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، جلسه شورای فناوری مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی، امروز یکشنبه پنجم بهمنماه با حضور عیسی علیزاده، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی، بهروز بادکو، معاون رئیس جهاددانشگاهی و رئیس سازمان تجاریسازی فناوری و اشتغال دانشآموختگان؛ محمدحسین حسنی، سرپرست سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، محمود لیایی، عضو حقیقی شورای فناوری، مجتبی آقایی، مدیرکل مرکز آموزشهای تخصصی دانشگاه علم و فرهنگ، سیدنعیم اورازانی، رئیس مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی و کامیار محبوبیان، معاون مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی برگزار شد.
عیسی علیزاده، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی در این جلسه گفت: ایراد عمدهای که به برندها گرفته میشود این است که طرح ارائه شده از سوی دانشجویان، مطابق نیاز بازار نیست. طرحها باید قابلیت تولید انبوه داشته باشد و نقوش اسلیمی و ... را به صورت روزآمد به جامعه عرضه کنیم تا باب طبع مردم باشد.
گروههای ژین، تسهیل، سدنا، هاناشید و پادرا به ترتیب به ارائه طرحهای خود با موضوعات طراحی لباس فاخر برای بانوان، طراحی اپلیکیشن روش آسان حفظ قرآن، طراحی، تولید و فروش محصولات نماز با الهام از نقوش حرم امام رضا(ع)، طراحی و تولید لباس دختر نوجوان رده سنی ۱۱ ـ ۱۷ و استفاده از تکنولوژی طراحی لباس نوزاد با رویکرد اسلامی پرداختند.
انتهای پیام