کد خبر: 1213593
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۳

نمايشگاه فاطميه(س) در همدان برگزار شد

همزمان با ايام سوگواری شهادت دختر نبی اكرم(ص)، نمايشگاه فاطميه(س) در همدان آغاز و تا 31 فروردين‌ماه ادامه دارد.


گروه هنر: همزمان با ايام سوگواری شهادت دختر نبی اكرم(ص)، نمايشگاه فاطميه(س) در همدان آغاز و تا 31 فروردين‌ماه ادامه دارد.


به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه همدان، همزمان با ايام سوگواری شهادت دختر نبی اكرم(ص)، نمايشگاه فاطميه(س) در همدان آغاز و تا اول ارديبهشت‌ماه ادامه دارد.


اين نمايشگاه دارای 20 غرفه از جمله غرفه غدير، باغ فدك، خانه امام علی(ع) و فاطمه زهرا(س)، كوچه‌ بنی‌هاشم، قبرستان بقيع، تشييع شبانه، صحنه كربلا، چاه حضرت علی(ع) و ساير غرفه‌ها در قالب ماكت است.


نمايشگاه فاطميه(س) با هدف شناساندن و معرفی بيشتر شخصيت اين بانوی بزرگ در جوار حرم مطهر شهدای گمنام دانشگاه ملاير آماده بازديد دانشجويان و علاقه‌مندان است.


يادآور می‌شود، در حاشيه اين نمايشگاه غرفه‌های نرم‌افزاری شامل غرفه‌های حجاب، ولايت فقيه، مهدويت، پرسمان دفاع مقدس و شهدا نيز داير شده است.

captcha