دانشجویان و طلاب تمام تلاش خود را برای جهاد علمی بکار گیرند
کد خبر: 1342936
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۸
حجت‌الاسلام دیلم:

دانشجویان و طلاب تمام تلاش خود را برای جهاد علمی بکار گیرند

گروه اندیشه: رئیس اداره فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با اشاره به فرا رسیدن روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار کرد: روحانیون و دانشگاهیان باید تهاجم فرهنگی دشمن را به خوبی بشناسند و تمامی سعی و تلاش خود را برای جهاد علمی و فتح قله‌های پیشرفت و صنعت بکار گیرند.


به گزارش خبرگزار یبین‌المللی قرآن(ایکنا) از گلستان، حجت‌الاسلام والمسلمین نورعلی دیلم، رئیس اداره فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور 24 آذرماه در کارگاه بصیرت‌افزایی اردوی رابطین فرهنگی و خبری روحانیون اهل سنت گلستان گفت: تهاجم فرهنگی دشمن، پایه‌های دین را هدف گرفته است.



رئیس اداره فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر ریشه‌های استوار دینی شکل گرفت و دشمن با تهاجم فرهنگی پایه‌های دین را هدف گرفته است.



حجت‌الاسلام دیلم در این کارگاه ضمن ایراد سخنرانی افزود: دشمن از بدو پیروزی انقلاب اسلامی با ترور بزرگان دین و انقلاب و تحمیل 8 سال جنگ تحمیلی نتوانست به کوچکترین هدفی دست یابد و به همین منظور امروز به جنگ خاموش و تهاجم فرهنگی روی آورده است.



وی به تبیین ابعاد تهاجم فرهنگی دشمن در بخش نظامی، اقتصادی و سیاسی پرداخت و افزود: مشخصه‌های تهاجم فرهنگی آن است که به اخلاق و دین طمع می‌شود و بی وسروصدا انجام می‌شود و با اعلام دوستی با سلاح ماهواره و ابزار رسانه وارد می‌شود.



دیلم با اشاره به فرا رسیدن روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار کرد: روحانیون و دانشگاهیان باید تهاجم فرهنگی دشمن را به خوبی بشناسد و برای نسل جوان آگاه‌سازی نمایند و دانشجویان و طلاب باید تمامی سعی و تلاش خود را برای جهاد علمی و فتح قله‌های پیشرفت و صنعت بکار گیرند.



رئیس اداره فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با بیان اینکه در جهان امروز باید منطقه‌ای زندگی کنیم و جهانی فکر کنیم افزود: شناخت و مقابله با فرقه های انحرافی مانند وهابیت برای نسل تحصیل کرده یک ضرورت است.

captcha