فراخوان عکاسان و فیلمسازان برای ثبت رویدادهای پیروزی انقلاب اعلام شد
کد خبر: 1371277
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۴
ثقتی:

فراخوان عکاسان و فیلمسازان برای ثبت رویدادهای پیروزی انقلاب اعلام شد

گروه هنر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت از فراخوان عکاسان و فیلمسازان برای ثبت رویدادهای پیروزی انقلاب خبرداد و گفت: شور و حال برگزاری جشن های انقلاب صحنه های به یادماندنی را رقم خواهد زد.

رضا ثقتی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، اظهار کرد: شور و حال مردم، نهادها، مجامع دولتی و غیردولتی، مساجد و مدارس برای هرچه با شکوه تر برگزار کردن جشن های انقلاب صحنه های به یادماندنی را رقم خواهد زد لذا از تمامی عکاسان و فیلمسازان برای ثبت این روزهای حماسی دعوت بعمل می آوریم.

وی تصریح کرد: ثبت آذین بندی و چراغانی و دکورهای سطح شهر، برنامه  های نمادین و سمبولیک، رژه موتورسواران و ماشین ها، مراسمات مختلف، حضور مردم بر سر مزار شهدای انقلاب و راهپیمایی مردم در روز 22 بهمن از جمله مواردی است که عکاسان و فیلمسازان می توانند مورد توجه خود قرار دهند.

ایام الله دهه فجر تبلور عشق و ارادت

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت با بیان اینکه ایام الله دهه فجر تبلور عشق و ارادت، همدلی مردم انقلابی ایران با حاکمیت، نظام و رهبری است، ادامه داد: هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر برای انتقال و ماندگاری مفاهیم و فرهنگ انقلاب اسلامی جزء فعال ترین و دلسوزترین افراد از ابتدای انقلاب تاکنون بودند که بدون چشم داشت خود را وقف انقلاب کرده اند.

ثقتی صدور مجوز برای عکاسی، امکان برپایی نمایشگاه، استفاده از آثار در نشریات مرتبط و استفاده از بیمه هنرمندان را از جمله پشتیبانی های اداره ارشاد رشت از هنرمندانی که اقدام به ثبت وقایع دهه فجر می کنند، اعلام کرد.

captcha