
به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از کرمان، عباس سالاری، رئیس حوزه هنری استان کرمان دیروز شنبه، 20 اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس رأی داوران فائزه دارابی، فاطمه حاتمی و الهام دارابی بدون رتبهبندی بهعنوان برگزیدگان دومین مسابقه پیامکی هفته هنر انقلاب اسلامی استان کرمان معرفی شدند.
وی افزود: دومین مسابقه پیامکی هفته هنر انقلاب اسلامی از 20 اسفند سال گذشته آغاز شد و تا ساعت 26 فروردین سال جاری ادامه یافت. در دومین مسابقه پیامکی هفته هنر انقلاب اسلامی استان کرمان که از سوی روابط عمومی حوزه هنری کرمان برگزار شد 453 پیامک توسط 228 نفر به سامانه مسابقه ارسال شد.
سالاری اظهار کرد: پس از بررسی اولیه پیامکهای ارسال شده به سامانه دومین مسابقه پیامکی هفته هنر انقلاب اسلامی استان کرمان، 70 پیامک به مرحله نهایی این مسابقه راه یافت.