
به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، وجهالله خدمتگزار، استاندارخراسان جنوبی روز گذشته، نهم خرداد در ادامه سفر یک روزه خود به شهرستان سربیشه با علیاکبر تناکی جانباز سرافراز 25درصد که بهمدت 2سال و ششماه در اسارت رژیم بعثی عراق بود و نیز حسین سمیعی جانباز50 درصد که بهمدت 7 سال در بند اسارت دشمن بعثی بود ، دیدار کرد و از نزدیک در جریان مسائل، مشکلات و درخواستهای آنان قرار گرفت.
وی ایثارگران را سندهای جاویدان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان کرد: شما ایثارگران اکنون در بین جامعه محبوبیتی دارید که با هیچ فعالیت دیگری امکان دستیابی به آن وجود نداشت.
استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: رزمندگان، آزادگان و جانبازان عزیز سرمایههای بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.