کد خبر: 1425329
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۵

حضور «نمایشگاه بین‌المللی قرآن» در شبکه‌های اجتماعی

گروه فضای مجازی: بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با هدف ارتباط مستقیم با مخاطبان در سراسر دنیا در شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بیست‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با هدف ارتباط مستقیم با مخاطبان از سراسر دنیا، در شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی حضور پررنگ خود را آغاز کرد و در روزهای نخست با استقبال چشمگیر کاربران فضای مجازی روبرو شد.

اینستاگرام، وایبر، لاین و اسکایپ از جمله این شبکه‌های مجازی هستند که تصاویر و خبرهای بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در آن‌ها منتشر می‌شود.
دریافت نظرات، پیشنهادات، انتقادات و همچنین تبادل نظر با مخاطبان نمایشگاه از اهداف راه‌اندازی این گروه‌های مشترک در شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است.
در این شبکه‌ها که با اهتمام کمیته روابط عمومی و ارتباطات بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، ایجاد شده، مسئولان، بازدید‌کنندگان و فعالان فرهنگی، قرآنی و مجازی حضور یافته‌اند، که در خصوص فعالیت‌های نمایشگاه و اخبار و رویدادها، بحث و گفت‌وگو می‌کنند.
جدیدترین اخبار و تصاویر نمایشگاه قرآن در این شبکه‌ها به اشتراک گذاشته می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای عضویت در شبکه اجتماعی اینستاگرام می‌توانند، کلمه expoQuran را جستجو کنند.
همچنین حضور در دیگر شبکه‌های اجتماعی با جستجوی کلمه «نمایشگاه قرآن» ممکن خواهد بود.
سایت اطلاع‌رسانی بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم نیز به نشانی www.quranexpo.com در سه زبان در حال انتشار اخبار است.
از عموم فعالان فضای مجازی برای حضور موثر در این شبکه‌ها دعوت بعمل آمده است.

captcha