
به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از کرمان، ابوالقاسم سیفاللهی، شهردار کرمان 22 تیرماه در مراسم تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدای شهرداری کرمان گفت: مراسم تجلیل از ایثارگران و خانواده والامقام شهدای شهرداری کرمان هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان برگزار میشود.
وی اظهار کرد: ایثارگران در شهرداری کرمان در عرصههای مدیریتی، ستادی و اجرایی فعالیت میکنند و مایه افتخار ما هستند.
سردار محمدرضا حسنیسعدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان نیز در این مراسم گفت: همه ما مدیون و وامدار ایثارگری و از جانگذشتگی جانبازان هستیم. کارکنان شهرداری کرمان و بهویژه ایثارگران شبانهروز به مردم در سطح شهر خدمترسانی میکنند.