مسابقه عکاسی «جلوه‌های زیبای نیایش» در آبدانان برگزار می‌شود
کد خبر: 1434492
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰

مسابقه عکاسی «جلوه‌های زیبای نیایش» در آبدانان برگزار می‌شود

گروه هنر: مسابقه عکاسی «جلوه‌های زیبای نیایش» با محوریت ثبت لحظات با شکوه نماز عید فطر در شهرستان آبدانان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از ایلام، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، هوشنگ رحمانی، رئیس اداره ارشاد شهرستان آبدانان، گفت: مسابقه عکاسی عید فطر 93 با عنوان «جلوه‌های زیبای نیایش» در این شهرستان برگزار می‌شود.
وی افزود: این مسابقه عکاسی با همکاری دفتر امام جمعه، کانون بسیج هنرمندان سپاه ناحیه آبدانان و با محوریت شکار لحظات ناب معنوی نماز عید سعید فطر برگزار می‌شود.
رحمانی با دعوت از علاقه‌مندان و عکاسان برای شرکت در این مسابقه، بیان کرد: شرکت برای عموم آزاد است و عکس‌ها باید در نماز عید سعید فطر 93 گرفته شود.
رئیس اداره ارشاد آبدانان با اشاره به اینکه هر نفر می‌تواند حداکثر پنج قطعه عکس را در قالب لوح فشرده به دبیرخانه این جشنواره ارسال کند، گفت: به سه نفر از برگزیدگان جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود و مهلت ارسال آثار از 8 تا 15 مرداد سال جاری است.
وی با اشاره به اینکه عکاسی با هر نوع دوربین و موبایل مجاز است، اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان سراب، مجتمع فرهنگی ـ هنری ارشاد اسلامی شهرستان آبدانان ارسال کنند.

captcha