اولین دوره آموزش قرآن معلمان ابتدایی آموزش و پرورش در لوداب برگزار شد
کد خبر: 1448090
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸

اولین دوره آموزش قرآن معلمان ابتدایی آموزش و پرورش در لوداب برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس دارالقرآن کهگیلویه و بویراحمد‌ از برگزاری اولین دوره آموزش قرآن معلمان ابتدایی آموزش و پرورش در لوداب از توابع شهرستان بویراحمد خبر داد.

حسین علی‌نسب، رئیس دارالقرآن‌الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، از برگزاری اولین دوره آموزش قرآن معلمان ابتدایی آموزش و پرورش در لوداب خبر داد و گفت: این دوره آموزشی با حضور 80 نفر از معلمان قرآن ابتدایی و دو نفر از اساتید برجسته قرآنی در استان در روزهای پنجشنبه و جمعه، 12 و 13 شهریورماه در لوداب از توابع شهرستان بویراحمد برگزار شد.

وی با بیان اینکه لوداب با اعلام آمادگی قبلی، برگزار‌کننده افتتاحیه این دوره بود‌، اظهار کرد: این دوره آموزشی تا تکمیل بیش از پنج هزار معلم ابتدایی در کل استان ادامه دارد.

رئیس دارالقرآن‌الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از آنجایی‌که قرآن در جامعه ما از شأن و منزلت خاصی برخوردار است باید ما نیز قدردان این نعمت بزرگ الهی باشیم و آموزش‌های قرآنی را در جامعه فراگیر کنیم تا مردم هرچه بهتر و بیشتر با نور معنویت آشنا شوند.

captcha