
محمدتقی تقیزاده، شهردار شهرستان لنده در گفتوگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، از رونمایی از تمثال 88 شهید این شهرستان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در آینده نزدیک خبر داد.
وی افزود: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت درجامعه و یکدست نمودن تمثال 88 شهید شهرستان در بلوار های ورودی شهرلنده نصب میشوند.
شهردار لنده اعتبار جهت ساخت تمثال شهدا را بالغ بر 40میلیون تومان خواند و عنوان کرد: انتظار داریم خانوادههای معظم شهدا با شهرداری لنده در مورد نصب تمثال شهدا در بلوارها همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.
تقیزاده در پایان اظهار کرد: نصب این تمثالها، ذرهای از محبت به شهدا به حساب میآید و این حرکت باعث میشود ما قدر شهدا را بهتر بدانیم.