جامعه مدرسين و طلاب حوزه علميه مظهرالتوحيد تايباد، حمله به كنسولگری ايران در عراق را محكوم كردند
کد خبر: 1519290
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۸۵ - ۰۸:۲۸

جامعه مدرسين و طلاب حوزه علميه مظهرالتوحيد تايباد، حمله به كنسولگری ايران در عراق را محكوم كردند

گروه سياسی: جامعه مدرسين و طلاب حوزه علميه مظهرالتوحيد تايباد، در بيانيه ای حمله آمريكا به كنسولگری جمهوری اسلامی ايران در اربيل عراق و ربودن چند ديپلمات ايرانی، را محكوم كردند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه خراسان رضوی، متن بيانيه مدرسان و طلاب مدرسه علميه مظهرالتوحيد تايباد كه به صورت نمابر در اختيار ما قرار گرفت، به اين شرح است:
از آنجايی ‌كه رييس جمهور آمريكا در منجلابی كه خود در عراق درست كرده است، گرفتار شده با اين اعمال جنون آميز می‌خواهد خود و حزب جمهوری خواهش را از اين منجلاب برهاند. از طرف ديگر آمريكا كه خود را در كشورهايی مثل فلسطين و لبنان و عراق و افغانستان شكست خورده می‌بيند، با حمله به كنسولگری ايران در اربيل عراق و ربودن ديپلمات‌ها، اسناد و مدارك موجود و تخريب دستگاه‌های اداری ضمن نقض آشكار كنوانسيون ژنو در خصوص روابط كنسولگری می‌خواهد اين شكست ها را جبران و توجيهی برای ادامه حضور خود در عراق داشته باشد.
ما جامعه مدرسين و طلاب حوزه علميه مظهرالتوحيد تايباد، ضمن محكوم نمودن اين عمل زشت، اعلام می‌كنيم كه اين عمل و آنچه كه از ناحيه برخی از ابرقدرت‌های بزرگ اعم از آمريكايی و اروپايی تعقيب می‌شود، برجسته كردن بحث شيعه و سنی و اختلاف انداختن بين امت اسلامی می‌باشد. لذا از دولتمردان جمهوری اسلامی ايران می‌خواهيم تا ضمن اعتراض شديد به اين عمل زشت با هوشياری كامل استراتژی های خود را برای مقابله با اين توطئه‌ها تدوين نمايند و بدانند كه ملت ايران همواره با ياری خدا پشتيبان شما خواهد بود.
captcha