جلد 21 تفسير راهنما منتشر شد
کد خبر: 1611764
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۸۶ - ۰۹:۱۶

جلد 21 تفسير راهنما منتشر شد

گروه فرهنگ و هنر: تفسير راهنما، روشى نو در ارائه مفاهيم و موضوعات قرآن و از دست‌آوردهای پژوهشی آيت‌الله هاشمی رفسنجانی است كه از سوی دفتر تبليغات حوزه علميه قم چاپ و منشر شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه قم، به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی «بوستان كتاب»، در مقدمه اين كتاب آمده است: در همه آيه‏هاى قرآن، نكته‏هاى نغز و هدايت‏خيزى وجود دارد كه پرده از حقايقِ اين كتاب آسمانى مى‏گشايد. كشف و بيان اين نكته‏ها به ترتيب و به شكل فنى و علمى، كارى است كه «تفسيرراهنما» در طول ساليانى دراز و پررنج، عهده‏دار آن بوده است. بدين‏سان، نوآورى‏هاى علمى، شيوه ارائه مفاهيم و موضوعات قرآن به همراه فهرستى جامع از تمامى آن‌ها و اتّخاذِ روشى جديد در تفسير و آموزش قرآن، اين اثر گران‏سنگ را در شمار تفاسير برجسته و ممتاز قرار داده است.
مجلد 21 كتاب تفسير راهنما، در قطع وزيرى و گالينگور، در 552 صفحه و بهای 60000 ريال از سوی بوستان كتاب دفتر تبليغات اسلامی حوزه علميه قم چاپ و منتشر شده است.
لازم به ذكر است كه تفسير راهنما از دست‏آوردهاى پژوهشىِ آيت‌الله هاشمى رفسنجانى و گروهى از پژوهش‏گران مركز فرهنگ و معارف قرآن، وابسته به دفتر تبليغات اسلامى حوزه علميه قم مى‏باشد كه در بيست جلد ارائه شده است.
captcha