گسترش فرهنگ اصیل اسلامی ـ ایرانی میان مردم جهان ضروری است
کد خبر: 2313115
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۷

گسترش فرهنگ اصیل اسلامی ـ ایرانی میان مردم جهان ضروری است

گروه فرهنگ و هنر: مسئول بسيج هنرمندان يزد گفت: اگر ما ارزش‌ها، مفاهيم و فرهنگ اصيل ايرانی و اسلامی را در دنيا نشر دهيم، مطمئنا مورد استقبال مردم دنيا قرار خواهد گرفت زيرا تفكر انقلاب اسلامی و نظام ما نشأت‌گرفته از وحی و قرآن است.

علی محمد پارساييان، مسئول بسيج هنرمندان يزد 9 ارديبهشت‌ماه با اشاره به برپایی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در یزد گفت: اگر در نمايشگاه رسانه‌های ديجيتال فقط محصولات و توليدات ايرانی كه توسط افراد ارزشی تهيه شده ارائه شود و محصولات خارجی در اين نمايشگاه تبليغ نشود، حركت قابل تقديری است.
علی محمد پارساييان افزود: علاوه بر برگزاری نمايشگاه كه كمك می‌كند آثار ارزشی و دينی به مردم معرفی شود، بايد برای تقويت توليدات و محصولات ايرانی از توليد‌‌كنندگان اين رسانه‌ها حمايت شود.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص جنگ نرم اضافه كرد: دنيا ديگر از سخت‌افزارها و ابزار سخت برای گسترش تفكر خود استفاده نمی‌كند بلكه اين كار را از طريق رسانه‌ها و شبكه‌های ماهواره‌ای انجام می‌دهد.
وی ادامه داد: ما نيز بايد برای اينكه تفكر ايرانی خودمان را گسترش دهيم از همان رسانه‌ها و شبكه‌های ماهواره‌ای و اينترنت استفاده نماييم و وارد دنيای ديجيتال شويم.
پارساييان تصريح كرد: با اينكه خيلی از كشورهای غربی قدمت ديرينی ندارند ولی اسطوره‌سازی می‌كنند و اين اسطوره‌های خيالی را از طريق رسانه‌های ديجيتال به دنيا نشان می‌دهند.
اين مقام مسئول مردم دنيا را تشنه ارزش‌ها و مفاهيم اسلامی كشور ما دانست و خاطرنشان ساخت: درحال حاضر مردم دنيا تحت سانسور خبری شديد هستند و گرايش آنها به اسلام در رسانه‌ها نشان داده نمی‌شود.
وی گفت: اگر ما ارزش‌ها، مفاهيم و فرهنگ اصيل ايرانی و اسلامی را در دنيا نشر دهيم مطمئنا مورد استقبال مردم دنيا قرار خواهد گرفت زيرا تفكر انقلاب اسلامی و نظام ما نشأت‌گرفته از وحی و قرآن است.
گفتنی است، دومين نمايشگاه سراسری رسانه‌های ديجيتال 13 ارديبهشت‌ماه به مدت 5 روز در محل دائمی نمايشگاه‌های استان يزد آغاز به‌كار می‌نمايد.
captcha