بیش از 50 گواهينامه روخوانی و تجويد در همدان صادر شد
کد خبر: 2507314
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۲

بیش از 50 گواهينامه روخوانی و تجويد در همدان صادر شد

گروه اجتماعی: صدور 51 فقره گواهينامه روخوانی و تجويد، راه‌اندازی سايت بنياد قرآن و تهيه و توزيع بيش از 310 جلد قرآن كريم در بين جلسات قرآنی استان از برنامه‌های بنياد قرآن مجید استان همدان در سال جاری است.

جواد صديق، مدير بنياد قرآن مجید استان همدان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه همدان، گفت: صدور 51 فقره گواهينامه روخوانی و تجويد، راه‌اندازی سايت بنياد قرآن و تهيه و توزيع بيش از 310 جلد قرآن كريم در بين جلسات قرآنی استان از برنامه‌های بنياد قرآن مجید استان همدان در سالجاری است.
وی افزود: امسال مهم‌ترين كلاس‌های بنياد قرآن مجید استان روخوانی، حفظ، تفسير، تجويد تربيت مربی مفاهيم، آموزش ضمن خدمت برای فرهنگيان، نشست مجمع اساتيد و قاريان، صرف و نحو، آموزش تواشيح و طرح بشارت است.
صديق اضافه كرد: برگزاری كلاس‌های تخصصی صوت و لحن با حضور استاد ابوالقاسمی در چهار نوبت با همكاری اتحاديه تشكل‌های قرآنی كشور و مجمع اساتيد از برنامه‌های مهم بوده است.
وی ادامه داد: تهيه و توزيع بيش از 120 نرم‌افزار مائده دو و توزيع آن بين علاقمندان قرآنی و شركت بيش از 182 نفر از قرآن‌آموزان بنياد قرآن در آزمون سراسری حفظ و مفاهيم در ارديبهشت‌ماه 91 و 105 نفر در مهرماه 91 از ديگر فعاليت‌های اين نهاد بوده است.
مدير بنياد قرآن مجید همدان اظهار كرد: همكاری با انجمن نهج‌البلاغه استان و شركت در جلسات هفتگی آن، برگزاری مراسم تجليل از مقام مادر و روز زن و همچنين اخذ آزمون غير حضوری از 55 نفر از فعاليت‌های ديگر است.
captcha