منوچهر محمدی، تهيهكننده سينما در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن (ايكنا) خبر داد: فيلمبرداری فيلم سينمايی «مهمان داريم» جديدترين ساخته محمدمهدی عسگرپور در مقام كارگردان 12 فروردين ماه به پايان رسيد. اين كار سينمايی در 65 جلسه جلوی دوربين رفته است.
وی افزود: اين كار سينمايی هم اكنون توسط محمدرضا موئينی در حال تدوين است. در ضمن لوكيشن اصلی«مهمان داريم» در خيابان جامی قرار داشته است.
اين تهيه كننده در بخش ديگری از خبر خود آورد: اين فيلم اوايل تيرماه آماده نمايش خواهد شد، البته در آن زمان درباره نمايش فيلم يا شركت آن در جشنواره فيلم فجر تصميمگيری میشود. نويسندگی اين كار سينمايی را كارگردان خود بر عهده داشته است.
محمدی ادامه داد: پرويز پرستويی، آهو خردمند، بهروز شعيبی، سهيلا گلستانی، معصومه قاسمیپور، مهدی صادقی و محمد صادقی از جمله بازيگرانی هستند كه در اين فيلم نقش آفرينی كردهاند. فيلمبرداری اين فيلم سينمايی كه مضمونی اقتباسی دارد در سالروز ميلاد حضرت رسول (رص) آغاز شده بود.
ديگر عوامل «مهمان داريم» عبارتند از؛ طرح فيلمنامه: منوچهر محمدی، نويسنده و كارگردان: مدير فيلمبرداری: محمد آ لادپوش، طراح صحنه و لباس: كيوان مقدم، طراح چهرهپردازی: مهرداد ميركيانی، صدابردار: ساسان نخعی، تدوين محمد رضا مويينی، دستيار اول كارگردان: ليلا رنگرزان، برنامه ريز: امين قوامی، دستيار اول فيلمبردار: مهرداد لشگری، منشی صحنه: نفيسه ذاكری، عكاس: مهدی دل خواسته، مدير توليد: مجيد كريمی محصول سازمان سينمايی سوره.
محمدمهدی عسگرپور پيشتر فيلمهای سينمايی «پرواز در نهايت»، «قدمگاه»،«اقليما» و «هفت و پنج دقيقه» را ساخته است.