به گزارش خبرگزاری بين المللی قرآن(ايكنا) شعبه كرمان، حسين زين الصالحين، فرماندار بم، روز سه شنبه، 27 فروردين ماه در بازديد از خيريه فاطمه الزهرا(س) گفت: خداوند بهترين پاداش ها و نعمت ها را به صابران می دهد و كودكان بی سرپرست نيز از اين نعمت برخوردار هستند.
وی افزود: كودكانی كه در مراكز خيريه نگهداری می شوند بايد تلاش كنند تا در ساختن آينده كشور نقش قابل توجهی ايفا كنند.
فرماندار بم اظهار كرد: مراكز خيريه با حمايت اداره بهزيستی خدمات خوبی به مددجويان میدهند و شاهد هستيم كه امكانات بسيار خوبی برای آنان فراهم می شود.
وی خاطرنشان كرد: افراد خير و نيكوكار مقربان درگاه خداوند هستند و ما بايد در راستای تجليل از آنان تلاش كنيم.
وی يادآور شد: كاری كه خيران می كنند همان توصيه امامان شيعه است كه بايد سرمشق همه قرار گيرد.