کد خبر: 2519927
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۱

خيران مقربان درگاه خداوند هستند

گروه اجتماعی: حسين زين ‌الصالحين، گفت: خيران مقربان درگاه خداوند هستند و بايد از آنان تجليل كرد.

به گزارش خبرگزاری بين المللی قرآن(ايكنا) شعبه كرمان، حسين زين ‌الصالحين، فرماندار بم، روز سه شنبه، 27 فروردين ماه در بازديد از خيريه فاطمه الزهرا(س) گفت: خداوند بهترين پاداش ‌ها و نعمت‌ ها را به صابران می‌ دهد و كودكان بی‌ سرپرست نيز از اين نعمت برخوردار هستند.
وی افزود: كودكانی كه در مراكز خيريه نگهداری می ‌شوند بايد تلاش كنند تا در ساختن آينده كشور نقش قابل توجهی ايفا كنند.
فرماندار بم اظهار كرد: مراكز خيريه با حمايت اداره بهزيستی خدمات خوبی به مددجويان می‌دهند و شاهد هستيم كه امكانات بسيار خوبی برای آنان فراهم می‌ شود.
وی خاطرنشان كرد: افراد خير و نيكوكار مقربان درگاه خداوند هستند و ما بايد در راستای تجليل از آنان تلاش كنيم.
وی يادآور شد: كاری كه خيران می كنند همان توصيه امامان شيعه است كه بايد سرمشق همه قرار گيرد.
captcha