همايش «شكوه ارتباط» در بيرجند برگزار شد
کد خبر: 2557219
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۹

همايش «شكوه ارتباط» در بيرجند برگزار شد

گروه اجتماعی: همايش «شكوه ارتباط» با محوريت دو موضوع مهم خانواده هدفمند و پيوندهای نماز‌ روز گذشته، 15 تيرماه در محل سالن همايش امام علی(ع) بيرجند برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه خراسان جنوبی، محمدعلی گلستانی‌فرد، معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی‌ روز گذشته، 15 تيرماه ‌در همايش شكوه ارتباط با بيان اينكه نظم از آثار اساسی نماز است و ساير اعمال نيز بر محور نماز سنجيده می‌شود، گفت: نماز محور همه اعمال و محور همه ارزش‌های اسلامی در جامعه قلمداد می‌گردد چراكه با قبول نماز در پيشگاه خداوند ساير اعمال بر محور نماز سنجيده می‌شود.
وی ادامه داد: يكی از آثار اساسی نماز نظم است و اهميت نماز، سخن گفتن و گفت‌وگو با خداست كه بر اساس آيات الهی نخستين ويژگی حكومت صالحان نيز همين اقامه نماز می‌باشد.
معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی اظهار كرد: يكی از بركات و آثار نماز در ماه مبارك رمضان كاهش ميزان جرم و جنايت در جامعه است و بسياری از آسيب‌ها كه جامعه را تهديد می‌كند با روی آوردن به نماز و خلوص نيت در نماز رفع می‌شود.
همچنين حجت‌الاسلام كميلی، دبير ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی نيز در اين همايش به تشريح برنامه‌های اين نهاد در ماه رمضان پرداخت و خاطرنشان كرد: اجرای طرح ثانيه‌های انس، تفسير كوتاه قرآن كريم بعد از اقامه نماز در دستگاه‌های اجرايی و مساجد، برگزاری نشست‌های خانواده برای جذب فرزندان به نماز از برنامه‌های ستاد اقامه نماز به‌مناسبت ماه مبارك رمضان است.
captcha