اساس نيروی انتظامی بر پايه اقتدار شكل گرفته است
کد خبر: 2602303
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۴

اساس نيروی انتظامی بر پايه اقتدار شكل گرفته است

گروه سياسی: جانشين فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: اساس نيروی انتظامی، در سايه اقتدار شكل می‌گيرد و امروز پليس تلاش می‌كند تا در كنار مردم بوده و در اجرای مأموريت‌های خود، نظر مردم را لحاظ كند.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه زنجان، سرهنگ مراد جعفری، جانشين فرماندهی انتظامی استان زنجان در سخنان خود پيش از خطبه‌های نماز جمعه اين هفته زنجان، با اشاره به اين‌كه شعار امسال نيروی انتظامی، «اقتدار ما در سايه قانون‌مداری، مردم‌داری و روز‌آمدی» است، گفت: همه ساله با توجه به شعار هفته نيروی انتظامی، راهبردهای اين نهاد انتظامی تعيين و اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: سرمايه نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم بيدار و ولايت‌مداری هستند كه در تمامی برهه‌های حساس تاريخ انقلاب اسلامی در صحنه حضور داشته و پشتيبان اهداف نظام و ولايت فقيه بوده‌اند.
جانشين فرماندهی انتظامی استان زنجان تصريح كرد: اساس نيروی انتظامی، در سايه اقتدار شكل می‌گيرد و امروز پليس تلاش می‌كند تا در كنار مردم بوده و در اجرای مأموريت‌های خود، نظر مردم را لحاظ كند.
اين مقام مسئول ابراز كرد: امروز ايران اسلامی در همه معادلات جهانی، سياسی و اقتصادی تأثيرگذار بوده و گفتمان آن برای بسياری، از اهميت بسزايی برخوردار است.
سرهنگ جعفری وضعيت امنيت و آرامش حاكم بر استان را مطلوب ارزيابی كرد و يادآور شد: طی نظرسنجی انجام شده در سال گذشته توسط اين دستگاه انتظامی، مردم زنجان به‌عنوان شادترين مردم ايران معرفی شدند و اين مهم در سايه وجود نظم و امنيت در استان محقق شده است.
وی با اشاره به اين‌كه استان زنجان در حوزه پيشگيری از جرم در سطح كشور از جمله شهرهای امن محسوب می‌شود، عنوان كرد: در حوزه پيشگيری از جرايم خشن نيز استان زنجان رتبه نخست را داشته و در طول سه سال گذشته حتی يك مورد سرقت مسلحانه نيز در سطح استان رخ نداده است.
اين مقام مسئول خاطرنشان كرد: روز گذشته نيز با تلاش‌های مجدانه دستگاه انتظامی، بيش از 14 كيلوگرم مواد مخدر از باند تهيه و توزيع مواد مخدر كشف و ضبط شده است.
سرهنگ جعفری در پايان عنوان كرد: امروز پليس به‌عنوان نيروی هوشمند بايد در فضای مجازی نيز حرفی برای گفتن داشته باشد و در اين زمينه نيز توانمندی‌های لازم را كسب كند.
captcha