کد خبر: 2603247
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۴

عيد غدير عيد ولايت و امامت است

گروه اجتماعی: عيد غدير عيد ولايت و امامت است و اين اهميت كار را نشان می‌دهد كه همه بايد با تمام توان آماده همكاری باشند و تجهيزات مورد نياز را ارائه دهند.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه كرمان، محمود معناصری، معاون برنامه‌ريزی فرمانداری جيرفت روز شنبه، 20 مهرماه در نشست برنامه‌ريزی بازسازی واقعه غدير در اين شهرستان گفت: اين همايش به طور همزمان دوم آبان ماه سال جاری در 120 شهر كشور و از جمله در شهرستان‌های كرمان، رفسنجان، بم، زرند و جيرفت برگزار می‌شود.
وی افزود: جشن غدير بحث ولايت است در دوران دفاع مقدس و همه عرصه‌های اين نظام نشان داديم كه تابع ولايت هستيم، مسئولان و نهادهای شهرستان تلاش كنيم اين جشن به بهترين شكل برگزار شود.
معناصری با بيان اينكه برگزاری اين جشن در شهرستان جيرفت با همكاری هفت شهرستان جنوبی كرمان برگزار می‌شود، تصريح كرد: عيد غدير عيد ولايت و امامت است و اين اهميت كار را نشان می‌دهد كه همه بايد با تمام توان آماده همكاری باشند و تجهيزات مورد نياز را ارائه دهند.
حجت‌الاسلام امين كمالی، نماينده ولی فقيه در بسيج سپاه ناحيه مقاومت شهرستان جيرفت نيز در اين جلسه گفت: عيد غدير عيد ولايت است، برای اين سند مهم كه نجات‌بخش بشريت است بايد برنامه‌ريزی كنيم.
وی افزود: اگر می‌خواهيم اسلام باقی بماند، بايد غدير را زنده نگه داريم، كاری كنيم در اين همايش مردم فضای غدير را احساس كنند.
captcha