مسابقه «تأملی در حكمت‌ها» در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 2605388
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۴

مسابقه «تأملی در حكمت‌ها» در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود

گروه انديشه: كارشناس قرآن و عترت نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه زنجان از برگزاری مسابقه «تأملی در حكمت‌ها» با محوريت حكمت‌های غنی و پرمغز نهج‌البلاغه به‌مناسبت دهه ولايت و امامت در اين دانشگاه خبر داد.

حبيبه خان‌محمدی، كارشناس قرآن و عترت نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه زنجان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه زنجان، با اشاره به برگزاری مسابقه پيامكی «تأملی در حكمت‌ها» به‌همت شورای قرآنی دانشگاه‌های استان زنجان، گفت: اين مسابقه با محوريت حكمت‌های غنی و پرمغز نهج‌البلاغه برگزار شده و دانشجويان دانشگاه‌های استان زنجان می‌توانند در آن شركت كنند.
وی افزود: طی برگزاری اين مسابقه پيامكی، در طول دهه ولايت و امامت، هر روز 10 سؤال چهارگزينه‌ای از حكمت‌های نهج‌البلاغه بر روی وب‌سايت رسمی دانشگاه زنجان قرار گرفته و دانشجويان علاقه‌مند با مراجعه به پایگاه اینترنتی می‌توانند تا پايان ساعات هر روز، پاسخ سؤالات را به سامانه پيامكی اين مسابقه ارسال كنند.
كارشناس قرآن و عترت نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه زنجان با تأكيد بر اين‌كه تعداد برگزيدگان اين مسابقه بر اساس تعدا شركت‌كنندگان مشخص می‌شود، ابراز كرد: در پايان مراحل برگزاری اين مسابقه، برگزيدگانی كه موفق به پاسخ‌گويی به تمامی سؤالات مسابقه شده‌اند، همزمان با 29 مهرماه امسال مورد تقدير قرار خواهند گرفت.
خان‌محمدی تصريح كرد: شركت‌كنندگان می‌توانند برای پاسخ‌گويی به سؤالات مطرح شده در هر روز به كتاب نهج البلاغه، ترجمه محمد دشتی مراجعه كرده و اعداد گزينه‌های مورد نظر خود را به سامانه پيامكی 30009900092455 ارسال كنند.
وی با بيان اين‌كه شورای قرآنی دانشگاه‌های استان زنجان در طول هفته قرآن دانشگاه‌ها، برنامه‌های ويژه‌ای را طراحی و به اجرا درخواهد آورد، اظهار كرد: در راستای آشناسازی فعالان قرآنی دانشگاه‌های استان با اين شورا و همچنين شناسايی نخبگان قرآنی دانشگاهی استان، برنامه‌های ويژه‌ای در اين هفته به اجرا درمی‌آيد.
اين فعال فرهنگی در پايان يادآور شد: در طول ماه‌های اخير، اقدامات ويژه و برجسته‌ای در حوزه قرآن دانشگاه‌های استان زنجان به انجام رسيده است و اميد است اين اقدامات سبب اتحاد هرچه بيشتر اعضای اين جامعه قرآنی شود.
captcha