کد خبر: 2606693
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۰۳:۱۹

جلسه اخلاق در شهر ری برگزار شد

جلسه اخلاق با محوريت غيبت با هدف آشنايی بانوان با اين گناه بزرگ روز گذشته، 29 مهرماه در مؤسسه قرآنی سيدالكريم شهر ری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، جلسه اخلاق به همت مؤسسه قرآنی سيدالكريم شهر ری با حضور استاد رجايی با موضوع آسيب‌شناسی زبان(آفت‌های زبان) روز گذشته، 29 مهرماه در اين مؤسسه برگزار می‌شود.
در اين جلسه به موضوع غيبت و انواع آن و چگونگی جلوگيری از اين گناه بزرگ پرداخته شد كه با استقبال بسياری از بانوان محله و همچنين اوليای دانش‌آموزان روبرو شد.
يادآور می‌شود، اين كلاس هفته‌ای يكبار روزهای دوشنبه ساعت 10 تا 12 برگزار خواهد شد.
captcha