
به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، عیسی تقوی فرد، رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنده روز گذشته، 28 دی از اعزام ۱۸۰ دانشآموز دختر این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.
وی با بیان اینکه این دانشآموزان از مناطق جنگی شلمچه٬ هویزه، اروندکنار و طلایه به مدت سه روز دیدن خواهند کرد، افزود: دانشآموزان با اعزام به مناطق جنگی از نزدیک با رشادتهای رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس آشنا میشوند.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنده با بیان اینکه اردوهای راهیان نور فرصت با ارزش و مناسبی برای افزایش بصیرت دانشآموزان است، یادآور شد: دانشآموزان از این فرصت برای تقویت روحیه، ایمان و خودسازی خود استفاده میکنند.