پیروزی انقلاب اسلامی در ایران سرآغاز حاکمیت ارزش‌های معنوی است
کد خبر: 2793820
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳

پیروزی انقلاب اسلامی در ایران سرآغاز حاکمیت ارزش‌های معنوی است

گروه اجتماعی: فرماندار صومعه‌سرا پیروزی انقلاب اسلامی در ایران را سرآغاز حاکمیت ارزش‌های معنوی دانست و گفت: راه‌اندازی گروه‌های تکفیری همچون داعش نشان از اسلام‌ستیزی استکبار دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، غلامحسین رجبی، فرماندار شهرستان صومعه‌سرا امروز، 12 بهمن در جلسه شورای اداری این شهرستان که در محل فرمانداری صومعه‌سرا برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب جمهوری اسلامی اولین انقلابی بود که با حضور مردم آغاز شد و تداوم یافت و همواره بر اهداف و اصول خود پایبند بوده است.

وی افزود: دشمنان از زمانی که حضرت امام را شناختند به حرکت‌های ضد انقلاب‌ی و اسلام‌ستیزانه دست زدند و راه‌اندازی گروه‌های تکفیری همچون داعش نشان از همین اسلام‌ستیزی دارد.

رجبی با بیان اینکه دهه فجر مظهر شکوه، عظمت و فداکاری‌های ملت ایران است، گفت: باید این دهه را ارج نهیم و یک تکلیف شرعی و اداری بدانیم و در تمام صحنه‌ها با شکوه حضور یابیم، زیرا دهه فجر تجدید میثاق با انقلاب، اسلام و امام راحل است و برگزاری نماز جمعه، پاسداشت خون شهدا و... از ارزش‌های معنوی و انقلابی بوده که باید حفظ شود.

این مقام مسئول پیروزی انقلاب اسلامی در ایران را سرآغاز حاکمیت ارزش‌های معنوی دانست و با اشاره به اینکه تمام سعی و تلاش‌ها در جهت کاهش و رفع مشکلات است، تصریح کرد: مشکلات به تنهایی رفع نخواهند شد و باید از تمامی امکانات و ابزارها استفاده نمود و تمام نگاه‌ها در جهت خدمت به مردم باشد.

فرماندار صومعه‌سرا افزود: مجموع پروژه‌های اجرایی شهرستان صومعه‌سرا در دهه مبارک فجر، 71 پروژه با اعتبار هزینه شده 118 میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه شهرستان صومعه‌سرا از نظر شاخص‌های توسعه جایگاه قابل قبول و مطلوبی را در زمینه راه، برق، آب و... در استان داراست، عنوان کرد: تاکنون 110 کیلومتر قرارداد آسفالت راه‌های مواصلاتی بسته شده است.

رجبی با تاکید بر رفع سد معبر در مسیرهای ارتباطی، گفت: شهروندان باید در این زمینه حقوق شهروندی را رعایت کنند و پایبند به اصول باشند.

وی یآور شد: افتتاح کارخانه پدیده عرش نوین، افتتاح طرح آب شرب سالم با اعتبار هزینه شده 20 میلیارد تومانی، افتتاح دبیرستان دخترانه نرجس و زدن کلنگ احداث ساختمان اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) صومعه‌سرا از برنامه‌های سفر استاندار گیلان به این شهرستان است.

فرماندار صومعه سرا در پایان گفت: امیدواریم با افتتاح پروژه‌ها گام مثبتی در جهت تحقق منویات مقام عظمای ولایت و دولت تدبیر و امید برداشته شود.

captcha