
به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از کرمان، محمدعلی توحیدی، فرماندار کرمان دیروز سهشنبه، 5 خردادماه در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) گفت: آمادگی کامل برای برگزاری جشنهای نیمهشعبان و مراسم بزرگداشت ارتحال امام راحل(ره) در کرمان وجود دارد.
وی افزود: شهرداری کرمان فضا را برای برگزاری جشنهای نیمهشعبان و آئین بزرگداشت ارتحال امام راحل(ره) آماده کرده است و این مراسم در تمام بخشها شهرها و روستاهای بزرگ شهرستان کرمان برگزار میشود.
فرماندار کرمان تصریح کرد: جلسه شورای تامین شهرستان کرمان را برای برگزاری نظم و امنیت جشنهای نیمهشعبان و آیین بزرگداشت ارتحال امام راحل برگزار کردهایم و مقدمات برای برگزاری جشنهای باشکوه شعبانیه انجام شده است.
ایرج کامیابی، مسئول کمیته هیئتهای مذهبی ستاد ارتحال امام خمینی(ره) استان کرمان نیز گفت: صبح 14 خرداد ماه هیئت 14 معصوم(ع) برای برگزاری آیین عزاداری در مراسم بزرگداشت ارتحال امام در محل حسینیه ثارالله حضور مییابد.
وی از برگزاری مراسم محوری قیام 15 خرداد در تکیه میدان قلعه خبر داد و گفت کرد: این آیین در مسجد موسی بن جعفر(ع) خیابان مالکاشتر، تکیه حضرت رقیه خیابان ادیب، تکیه صاحبالامر(عج) بلوار سیدی، تکیه عباسعلی خیابان فردوسی و تکیه ابوالفضل خیابان ابوالفضل(ع) برگزار میشود.